۱۳۹۰ بهمن ۱۴, جمعه

بیانیه (متقن) در حمایت از حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی


بیانیه (متقن)
حمایت از حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی  

بسمه تعالی

مردم بزرگوار ایران!

سلام و درود خداوند بر شما باد!
این روزها نظام تنها به اسم جمهوری و تماماً به دروغ اسلامی، متزلزل‌ترین دوران خویش را سپری می‌کند. نظامی با پایه‌های لرزان که حتی از مجلس ختم مرحوم میراسماعیل موسوی والد معظم جناب آقای مهندس میرحسین موسوی هراسان است. نظامی که از پیکر بی‌جان یک پیر شریف و استوار می‌ترسد، زنگ مرگ خود را به صدا درمی‌آورد. مرحوم میراسماعیل موسوی، رحمه الله علیه، با تربیت فرزندان برومندی همچون مهندس میرحسین موسوی، شخصیت بی نظیری که یار و یاور مظلومان و ایرانیان، آزادی‌خواه و اصلاح‌طلب، بی‌ریا و ثابت قدم است، ثابت نمود که از چنان پدری، چنین فرزندی حاصل خواهد شد. پدری که با رفتنش همه آزادگان را در غم مظلومیت پسر و خانواده‌اش فرو برد. پسری که در زمان نخست وزیری در دوران دفاع مقدس هنگامی که مادر را از دست داد، به دلیل سفر از قبل برنامه‌ریزی شده به کاشان برای پیگیری امور جاری مملکت، با بوسه‌ای بر پیشانی مادر با او وداع کرد. پسری که به دلیل آزادی‌خواهی و ایستادگی برای احقاق حق پایمال شده‌ی مردم، اکنون در حصر غیرقانونی و غیرشرعی به سر می‌برد، با پدر نیز چون مادر وداع کرد و از تشییع و خاکسپاری او را مانع شدند ، زیرا استبدادیان حق مسلم او را و یک ملت را به انحا‌‌ء و درجات مختلف سلب کرده‌اند. سیل پیام‌های تسلیت شخصیت‌های گوناگون کشوری، مذهبی و سیاسی و مردمان کوچه و بازار، خاری دیگر در چشم این نظام متزلزل بود و محبوبیت و مشروعیت واقعی یک شخصیت مردمی را به رخ اقتدارگرایان کشاند و بیش از پیش نشان داد که زرادخانه‌ی فحش و فضیحت سیاسی‌ای که آقای خامنه‌ای ساخته و پرداخته است (همچون سران فتنه) حتی در نظر بخشی از خود حاکمیت-مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سید حسن خمینی- نیز خریدار ندارد زیرا در غیر این صورت نمی‌بایست به فردی که از سران فتنه خوانده شده تسلیت بگویند.
پایه‌های این حکومت حتی در حوزه‌ی علمیه قم که رهبری آن‌را از مستعمرات خود می‌داند نیز به لرزه درآمده است و متاسفانه بیت المال مردم، به نحوی بی حساب و کتاب در حوزه‌ی عملیه به روحانیون درباری و دین فروشان تعلق می گیرد تا ثناگویان و مداحان رهبری باشند. کلاس‌های درس و جلسات زعیم بی بدیل حوزه‌ی علمیه‌ی قم، پیر با تقوا، حق‌گوی بی هراس حضرت آیت الله العظمی شیخ حسین وحید خراسانی دام ظله العالی، که بیش از چهار هزار شاگرد مستقل و مدرس از محضرش کسب فیض می کنند، به مکانی برای اعتراضات آشکار این مرجع تقلید حقیقت‌شناس و دیندار مبدل گشته است. این اعتراضات و انتقادات تند و بنیادی از حکومت ایران از سوی این پیر با تقوا، چنان حکومت را غافلگیر کرده است که شاگردان آقای مصباح تلاش کردند تا با ارسال پیامک‌هایی برای شاگردان این مرجع عالی مقام، آن‌ها از شرکت در جلسات درس ایشان منصرف کنند، که بر خلاف مکر این افراد و طبق فرموده خداوند که و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین، این تبلیغات تنگ نظرانه نه تنها باعث تعطیلی جلسه درس ایشان نشد بلکه هزاران طلبه، مدرس و حتی بسیاری از فقها در جلسه بعدی حتی تا صحن مرقد مرحوم آیت الله العظمی بروجردی نشسته بودند. این حضور پر شور و بی نتیجه ماندن تبلیغات حکومت علیه این مرجع تقلید بزرگوار، باعث شد تا آقای خامنه‌ای که در حسادت به علماء اعلام شهره خاص و عام است، منصوبان خویش را در جامعه مدرسین قم از ترس افزایش انتقادات صریح حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی حفظه الله، برای تهدید این مرجع حقیقت‌شناس و اجبار ایشان به تعدیل و تغییر گفتار خود، به دیدار حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فرستاد.
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی نیز در این دیدار، نه تنها از مواضع خود بازنگشتند، بلکه اعلام نمودند: اشخاص مهم ترند یا اسلام؟ بنیانگذار جمهوری اسلامی الآن کجا هستند؟ آقای خامنه ای و من تا کی خواهیم ماند؟ هیچ کس نخواهد ماند. اعلام خطر من به خاطر عملکرد هاست و نباید به اسلام خدشه ای وارد شود، چون ما همه رفتنی هستیم و اسلام عزیز ماندگار است و بایستی پایدار بماند.
مردم بزرگوار ایران!
حکومت ایران، پس از سفر های مکرر و پر هزینه آقای خامنه ای به قم، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی را در تنگنا و فشار بسیار قرار داده است. از سویی به دروغ از حمایت های این بزرگوار از رهبری سخن می گویند و از سویی دیگر ایشان و بیت ایشان را تهدید می کنند. اما این مرجع عالیقدر مستقل تقلید با ایستادگی در برابر ظلم و انجام وظیفه شرعی و ملی خود، حتی قدمی از مواضع خود کوتاه نیامده است.
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در تفسیر سوره یس فرموده بودند: این دستگاه فاسد با این بساط اگر یکجایی یک کلمه بویی برای تزلزل مقام باشد، همه آنجا حاضر می شوند، اما دین و ایمان از مغز این جوانها برده می شود و همه در خفقان و خوابیده اند. دنبال مقام و مال هستند و دم از اسلام می زنند.
مرجع تقلیدی که دامادش رییس قوه قضاییه است، محمود احمدی نژاد و سید علی خامنه ای را به خانه خود راه نداده و نمی دهد، ولی همواره در خانه و دفترش به روی خانواده های زندانیان مظلوم سیاسی باز است. مرجع تقلیدی که در جلسه درس خارج فقه با اشاره به موضوع زندان از نظر فقه، شرایط حبس را به مخل به فقاهت معرفی نمودند و این موضوع را موضوعی شدید نامیدند.
مردم استوار ایران!
آقای خامنه ای که از فقاهت اسلامی بهره ای ندارد، تمامی احکام زندانیان سیاسی را صادر و به مترسک قوه قضائیه ابلاغ می کند. آقای خامنه ای، بدین ترتیب به عنوان شخص اول کشور، مسئول تمامی حبس ها، بازداشت ها، شکنجه ها، اعدام ها، تبعید ها و جنایات اتفاق افتاده در زندان های جمهوری اسلامی است.
ما اعضای جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن) ضمن ابراز ارادت و قدردانی از مراجع تقلید مستقل و روحانیون شجاعی چون حضرات آیات عظام شیخ حسین وحید خراسانی، سید صادق شیرازی، شیخ یوسف صانعی، شیخ اسدالله بیات زنجانی و سید علیمحمد دستغیب، خطاب به آقای خامنه ای اعلام می داریم که: الیس الصبح بقریب؟
و من الله التوفیق
جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن)


منبع : سایت انقلاب اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است