۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

پاتک دولت بر علیه حکومت




پاتک احمدی نژاد بر علیه مهدوی کنی


نوه مهدوی کنی: پرونده سازی های اقتصادی تعجب برانگیزی علیه آیه الله مهدوی انجام شده، مهر

نوه آیت الله مهدوی کنی ضمن تکذیب انتساب برخی مواضع و اظهارات به حجت الاسلام پناهیان در بولتن های تخریی بر حمایت وی از مرام فکری و عملی آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد.
سید محمد حسین میرلوحی داماد حجت الاسلام پناهیان در گفتگو با خبرگزاری مهر به بعضی شبهات مطروحه در جزوه جبهه پایداری پاسخ داد.
آیت الله مهدوی هیچگاه قصد کناره گیری از موضوع مهم وحدت اصولگرایان را ندارند
سید محمد حسین میرلوحی که چندی پیش توسط رهبرمعظم انقلاب به عقد دختر حجت الاسلام پناهیان در آمده بود با اشاره به قسمتی از مطالبی که در بولتن تخریبی مشهور که اخیرا علیه آیت الله مهدوی کنی و برخی از اصولگرایان تهیه شده و مورد انتقاد گسترده اصولگرایان واقع شده، درخصوص ماجرای عقد خود بوده گفت: در ابتدای جلسه که مقام معظم رهبری راجع به آیت الله مهدوی کنی فرمودند باید ناز ایشان را (راجع به انتخابات) کشید اصلا حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در جلسه حضور نداشتند. ثانیا هیچگاه آیت الله مهدوی کنی صحبت از کناره گیری از موضوع مهم «وحدت اصولگرایان» نکردند.
داماد حجت الاسلام پناهیان در ادامه افزود: اینکه شایع شده است که استاد پناهیان گفته اند اگر در انتخابات ثبت نام کنم در لیستی که ساکتین فتنه هستند نام نویسی نخواهم کرد کذب محض است و اساسا ایشان چنین مصاحبه ای نکردند و جالب این است که منبع این مصاحبه مجهول است. گرچه ایشان مرزبندی مشخص و روشنی با فتنه و انحراف دارند اما انتساب و جعل این عناوین به فهرست اصولگرایان را که تحت نظارت فقهای بزرگی چون آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی قرار دارند، اخلاقی نمی دانند.
پرونده سازی جریان انحرافی بر علیه آیت الله مهدوی کنی ادامه خواهد داشت

وی افزود: همچنین ایشان حدود دو ماه پیش در مصاحبه با خبرگزاری مهر با حمایت از مرام فکری و عملی حضرت آیت الله مهدوی اتهامات وارده به ایشان مبنی بر تاثیرپذیری ایشان از اطرافیان در مورد لیست های انتخاباتی را بی پایه و سست دانست. آقای پناهیان در آن گفتگو به روشنی تاکید داشتند که "آقای مهدوی کنی در طول تاریخ انقلاب نشان داده اند که شخصیت مستقلی دارند و این استقلال رای و نظر ایشان برای همه اعتماد برانگیز است". ایشان در همان مصاحبه گفتند که "سعه صدر آیت الله مهدوی کنی در کنار این استقلال فکری و سیاسی موجب می شود که نقطه آرامش بخش و قابل اتکا و قابل اطمینانی برای عموم اصولگرایان قرار گیرند."
حجت الاسلام پناهیان برای سخنرانی درهمایش جبهه پایداری با آیت الله مهدوی مشورت کردند

نوه آیت الله مهدوی کنی گفت: همانطور که در حدود 2 ماه پیش از سوی جریان انحرافی پرونده سازی های اقتصادی تعجب برانگیزی علیه آیه الله مهدوی انجام شده بود که خوشبختانه با روشنگری، افشا و ناکام ماند، این احتمال به شدت تقویت می شود که برای هفته های آینده نیز از این دست تخریبهای جعلی قوت بگیرد و دفع و رفع این فتنه ها با آگاهی و اعتماد مردم بصیر به یاران انقلابی و نزدیک رهبری صورت خواهد گرفت.

سید محمد حسین میرلوحی در مورد سخنرانی پناهیان در اولین همایش گروه پایداری در مردادماه گفت: ایشان در تماس با آیت الله مهدوی کنی ضمن هماهنگی با دبیرکل جامعه روحانیت، نقطه نظرات ایشان را برای حضور در این جلسه دریافت کردند.


منبع : گویا نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است