۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

مجوز رابطه با اجنه در اختیار ولی خدا است


خبرگزاری فارس به نقل از یک پژوهشگر حوزه:

مجوز رابطه با اجنه در اختیار ولی خدا است


خبرگزاری فارس به نقل از یک پژوهشگر حوزه علمیه قم اعلام کرد ارتباط با اجنه تنها در صورت مجوز «ولی واقعی خدا» مشروعیت دارد و جنیان می‌توانند نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کنند.
حسن رمضانی از پژوهشگران و اساتید فلسفه و عرفان حوزه علمیه قم گفته که ارتباط با اجنه نباید رسانه‌ای شود و در این خصوص «آن چیزی که شرعی و مجاز است رسانه‌ای نمی‌شود.»
آقای رمضانی اظهار داشته که اجنه در برخی از موارد می‌توانند از آینده خبر دهند که انتخابات و نتیجه آن هم جز همین مسائل است.
بحث اجنه در دو ماه گذشته با افشای رابطه تیم احمدی‌نژاد با برخی از جن‌گیران، به یکی از جنجالی‌ترین مباحث در میان رسانه‌ها و فعالان سیاسی تبدیل شده است.
اظهارات این روحانی در شرایطی ایراد می‌شود که احمدی‌نژاد چند ماه پیش به نزدیکان خود گفته بود نگران انتخابات آینده ریاست جمهوری نباشند که خداوند ریس جمهور آینده را انتخاب کرده است.
مهمترین گفته‌های حسن رمضانی‌پور:
● هر کس با شیاطین و جن ارتباط پیدا کند، باید با آنها سنخیت پیدا کند و در مقابل کارهایی که به وسیله آنها انجام می‌دهد، کارهایی را به نفع شیاطین انجام دهد، لذا چنین شخصی آدم خبیثی است.
● هم جن می‌تواند با انسان ارتباط برقرار کند و هم انسان می‌تواند با جن ارتباط برقرار کند. منتها این ارتباطات به دو شکل ممکن است صورت بگیرد: ارتباط صحیح و مورد تایید شرع مقدس و ارتباط نامشروع و غیر شرعی.
● برای ما انسان‌ها هم ممنوعیت شرعی وجود دارد که از آنها {اجنه} بهره‌کشی کنیم، ‌یعنی جن‌ها را بدون رضایتشان تحت سلطه و سیطره خود بگیریم و از اقتضائات آنها استفاده کنیم.
● گاهی در برخی از موارد، این اصل عدم ارتباط و بهره کِشی، استثناء می‌خورد، ‌ مثلا یک ولیّ خدا، به خاطر ولایتی که بر همه موجودات عالم و از جمله جن دارد، می‌تواند با توجه به مصالح و مواردی که پیش می‌آید از آنها بهره بگیرد و استفاده مشروع و صحیح کند.
● اجنه نمی‌توانند به نحو مشروع از ما انسان‌ها کار بکشند و اگر این کار را کردند دچار عذاب و عقاب الهی خواهند شد.
● هم انسان‌های فاسق و حتی کافر می‌توانند با یک سری کار‌ها، جن‌ها را به استخدام خود در آورند و هم آن‌ها با فسق و فجوری که دارند ممکن است این تجاوز به حدود الهی را داشته باشند.
● علامه طباطبایی گفته که میان جن‌ها، یا کافر داریم یا مؤمن شیعه. آنهایی که مؤمن و مسلمان هستند، حتماً شیعه هستند.

۱۳۹۰ تیر ۲۳, پنجشنبه

بزرگترین ( نه) به حکومت




بزرگترین ( نه )  به حکومت


 وقتی بزرگان با اطمینان میگویند اگر تمام شرایط فراهم نشود  ما در انتخابات شرکت نمیکنیم  یعنی آنان هیچ داوطلبی را معرفی و یا تأیید نمیکنند  . این  رویکرد آنان چراغ سبزی است برای اجرای برنامه اصلی  بمنظور برهم زدن بازیهای انتخاباتی از طریق پروژه ای که بنام «مشارکت فعال ومعترضانه در انتخابات»  از سال 86 به اتفاق آراء به تصویب آنها رسیده  و در مورد آن بیانیه سخنرانی و مقاله ها ارائه کرده اند. برای اطلاع از سوابق کار در اینمورد  و درک پیام آنان حتماً این لینک++  را ببینید وتحریم انتخابات را به شکل بهینه آن و طبق برنامه انجام دهید.  آنان چون معذوریتهای خود را دارند به زبان استعاره به ما میگویند که نقش خود را آنچنان که شایسته است برای پیش برد برنامه فوق ایفا نمائید. این نقش براساس برنامه مذکور ذیلاً توضیح داده میشود. 

 اولاً به دوستانی که میگویند شرکت در انتخابات باعث مشروعیت بخشی به حکوت است یاد آور میشود که  این امر در مورد داوطلبان انتخاباتی صادق است ولی نه در مورد رأی دهندگان . شرکت چهل ملیونی در انتخابات88 چه مشروعیتی برای رژیم بدست آورد؟  نتیجه آن جز پر رنگ تر شدن بی اعتباری حکومت چه بود؟ . تحریم انتخابات تقریباً یک نوع بی عملی است ؛ این تنها میدان باقیمانده در غیاب احزاب و مطبوعات آزاد  را به دشمنان داخلی و خارجی وا گذار نکنیم. چون حکومت همیشه رأی دهندگان موظف و  وظیفه بگیر خود برای شرکت در انتخابات را دارد  در غیاب معترضین راحت تراین  نمایش انتخاباتی و القای مشروعیت خویش را بر گزار میکند.


ولی اگر با نوشتن کلمه نه و یاهر پیام اعتراضی دیگر روی برگه رأی خود؛ آن را باطل کنیم این نتایج بدست خواهندآمد
1.    مشروعیت حکومت بیش از پیش و علناً از بین میرود ( چیزی شبیه به رفراندم).
2.    به آنها که مجبور به داشتن مهر انتخابات در شناسنامه خود هستند راه بهتری میآموزیم تا به  ما بپیوندند.
3.    چون ساز و کار تقلب درانتخابات مجلس بدلیل تعدد داوطلبین در حوزه های سراسر کشور غیر از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری است و در هر حوزه با حضور مدعیان  باید نتیجه به روشنی اعلام و برای آنها تشریح شود با پر کردن صندوقها از رأی باطله  برنامه آنها را مصادره به مطلوب کرده و بازیشان را به هم میریزیم
4.    ماشین رد صلاحیت شورای نگهبان که در طول سی سال گذشته به طریق جناحی عمل میکرده برای همیشه از کار می افتد و خود بلا موضوع و ردّ صلاحیت میشود.
5.    حکومت مجبور به ثبت و شمارش این آرای باطله و شاید هم پیامها وگزارش نتیجه با حضور معتمدین ونمایندگانی از سوی دا وطلبین متخاصم در هر حوزه در سراسرکشوراست  و همه چشم به مندرجات و  نتیجۀ هر برگه رأی دارند.
6.     با سی- چهل ملیون رأی باطله چه افتضاحی بزرگی که برای حکومت بر پا نمیشود؟
7.    فروپاشی جبهۀ اقتدارگرایان از درون حتّی برای خواصّ بی بصیرت غیر قابل انکار میشود.
8.    انسجام جبهۀ سبز ومعترضین از هر طیف فزونی میگیرد و سبزهای جلبکی رنگ میبازند و زرد میشوند.
9.    به عنصر خارجی که در صدد لیبیائی کردن اوضاع کشور است میگوئیم ما هستیم فضولی ممنوع.

به جرم بی جرمی


سیدعلیرضا بهشتی شیرازی؛ مائده ای آسمانی


نویسنده: بهاره یکتا

سید ما ، با چهره ای عطوف و مهربان ، چشمانی به سبزی جنگلهای شمال ، و لبانی همیشه متبسم تمثیل موکدی از دربند بودن یک بی گناه است .
وقتی موسوی درحصر است چرا مشاورش نباید در زندان باشد، این عین "عدالت" است. او را هم باید به اوین برد تا درکنار سایر همرزمانش بماند. این روزها و ماهها که علیرضا از "دانشگاه اوین" دور بوده خیلی داستانهاست که باید بشنود و جای خالی عزیزی را باید ببیند. بهشتی شیرازی دیگر هدی را نخواهد دید که در حیاط زندان می دود و تمرین استقامت می کند. در کلاسهای تفسیرو تحلیلش هم شرکت نخواهد کرد. علیرضا بهشتی شیرازی این یار قدیمی میرحسین موسوی شاید چیزی برای گفتن به هم بندانش ندارد. بیرون خبری نیست. همه خبرها در داخل زندان است. آنها خبرسازند و جامعه خبر پذیر.
در ظهری تابستانی نماز در حیاط زندان می گذاردو با نیت تقرب به خدا پای به سلول می گذارد. تا سومین دوره از تجربه حبسش را طی دو سال گذشته آغاز کند. حتی سردبیر "کلمه سبز" که می خواست همه جا را با کلمات به سبزی بیاراید، قلمی برای نوشتن ندارد. بیگانه شده همه جا با کلام. فرمان زور است. سلاح جای قلم. پادگان جای حزب. سردار جای استاد. مصلحان در حبس و مفسدان آزاد.
علیرضا بهشتی شیرازی را کمتر کسی می شناسد، شباهت نامش به فرزند شهید بهشتی به او کمک کرده تا همانگونه که می خواهد بی ریا و آرام خدمت کند. از حزب جمهوری اسلامی تا جبهه نبرد، از دفتری در انتشارات روزنه تا همراهی با میرحسین موسوی پس از بیست سال سکوت.
به جرم بی جرمی مثل خیلی های دیگر به حبس رفت. اما بی جرمی او بیش از دیگران خود می نمود. کسی ندیده بود اظهار نظری " آشوب گرایانه" و فعالیت سیاسی "براندازانه" از این یار نزدیک آخرین نخست وزیرجمهوری اسلامی؛ اما گویی گروگانی است تا مگر دیگران حساب کارخود کنند.
وقتی نوری زاد را به "جرم" نابخشودنی نگارش نامه های خیرخواهانه و از سردرد به رهبری مدعی حکومت علوی به انفرادی بردند، علیرضا بهشتی شیرازی در دلنوشته ای به دادستان که همرزم جبهه هایش بود، خواست که مرجعی عادل و بی طرف باشد به حرمت "جانبازیش". صادقانه گفت که این کارهایتان همه روزنه ها را می بندد. مردم را خشمگین می کند. اما کسی نصیحت خیرخواهانه اش را شنیده نشد. دردمندانه گفت "علیرضا بهشتی شیرازی خواهد رفت. محمود جعفری دولت‌آباد خواهد رفت. این خواهد رفت، آن خواهد رفت، ولی مردم قطعا باقی می‌مانند. آیا همین مقدار کافی نیست تا ایمان بیاوریم که کسی طاقت ایستادن در مقابل آنان را ندارد؟ خود را فریب ندهیم. مردم عظیمند و ما کوچکیم، و کوچک در مقابل عظیم باید متواضعانه سخن بگوید. راه‌های دیگر را رفتید و نتیجه نگرفتید. این یک راه را هم آزمایش کنید؛ نتیجه خواهید گرفت. یک روزنه را باز بگذارید."
اما گوش شنوایی نبود. هفتاد و چهار روز انفرادی برای کسی که سالها بود کسی ازکلامش جز " کلمه الله" نشنیده بود. " مائده های آسمانی" اش را که همه پر بود از عرفان و اندرزهای اخلاقی ندیدند و " صبر و استقامت" ش را در اوین به آزمون گذاشتند که سربلندیش را بتوان به رخ ملکوتیان کشید. در انفرادی تنها یک "قران" داشت و در اولین دیدارش در مقابل نگاههای پرسشگر خانواده که بر چهره تکیده او خیره مانده بود گفت " اگر این زندان مرا به خدا نزدیکتر می کند به جان می خرم".
نوری زاد که با او در اندرزگاه هفت هم بند بوده می نویسد "سید ما ، با چهره ای عطوف و مهربان ، و چشمانی به سبزی جنگلهای شمال ، و لبانی که همیشه آنها را متبسم دیده ام ، تمثیل موکدی از دربند بودن یک بی گناه است . سیدما ، سه فرزند دارد . یک پسر و دو دختر . ومن که خود را جای زندانی کنندگان امثال سیدعلیرضا بهشتی می گذارم ، برای زندانی کردن پدر این یک پسر و دو دختر ، هیچ توجیهی جز حفظ قدرت نمی بینم . وگرنه ، از فرد پاک نهادی چون سیدعلیرضا بهشتی ، مگر چه فتنه ای قرار است دامنگیر کشور شود ؟"
فتنه ای که " بهشتی ها" می توانند دامنگیر کشور کنند از پیش تعریف شده است. ارائه تصویری از اسلام رحمانی. اسلامی که تجسمش در نگاه آسمانی و صداقت کلام علیرضا بهشتی شیرازی خود می نمایاند. "کسی برای آزادی او از زندان اقدامی نکند" این آخرین سفارشش بوده. " روزنه ها" را بسته اند اما او می خواهد در حبس بماند و با سایر دوستانش از " درهای گشوده " زندان به آغوش مردم بیاید.

سفیر ایران در بغاد مجروح شد- احتمال عمدی بودن اتفاق


بنابر گزارش ها، سفیر ایران در عراق صبح سه شنبه ۲۱ تیر، در یکی از نقاط ایست بازرسی در بغداد، هنگام ورود به منطقه امنیتی کمربند سبز زخمی شده است.
آن گونه که در گزارش ها آمده، هنگامی که خودروی حامل حسن دانایی فرد در حال عبور از ایستگاه بازرسی بوده، مأموران به صورت ناگهانی یک مانع امنیتی را که هنگام تردد خودروها بالا و پایین برده می شود روی خودرو سفیر رها می کنند که باعث می شود علاوه بر سفیر، رایزن مطبوعاتی سفارت و راننده خودرو هم زخمی شوند.
خبرگزاری ایرانی مهر این حادثه را مشکوک گزارش کرده و خبر داده که نوری مالکی، نخست وزیر عراق به عیادت سفیر ایران رفته و دستور تحقیق و پیگیری داده تا مشخص شود که اقدام مأموران برای رها کردن مانع روی خودرو آقای دانایی فرد عمدی بوده یا سهوی.
به گزارش خبرگزاری مهر، سفیر ایران در عراق اکنون در سلامت به سر می برد.

۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

خانواده شهدا دیگر حامی احمدی‌نژاد نیستند


مشاور رئیس بنیاد شهید در نامه استعفای خود مطرح کرد

خانواده شهدا دیگر حامی احمدی‌نژاد نیستند

محمدرضا نوایی لواسانی، مشاور جوان بنیاد شهید و امور ایثارگران در متن استعفای خود اعلام کرد که خانواده‌های «شاهد» و «ایثارگران» اعتقاد خود به «مدیریت دولت» را از دست داده‌اند.
آقای نوایی در این استعفانامه که متن کامل آن روز سه‌شنبه (۲۱ تیر) در سایت «صراط‌نیوز»منتشر شده این موضوع را مطرح کرده است.
وی نوشته که «شرایط بنیاد شهید در دولت دهم باعث شده است که بسیاری از خانواده‌های شاهد و ایثارگران حامی دکتر احمدی‌نژاد، اعتقادشان را نسبت به مدیریت دولت از دست بدهند.»
به نوشته لواسانی٬ این خانواده‌ها شرایط کنونی بنیاد شهید را در «امور خودشان و سفره‌شان حس کرده‌اند.»
وی در بخش دیگری از نامه استعفای خود نوشته که فضای کنونی بنیاد شهید «آلوده به تهمت‌ها و بی‌تقوایی‌ها» است.
پیش‌تر سایت «فاش‌نیور» نزدیک به محمدحسین صفارهرندی نیز در یادداشتی از عملکرد بنیاد شهید انتقاد کرده و نوشته بود «جریان انحرافی» قصد دارد این بنیاد را تصرف کند.
حامیان رهبر جمهوری اسلامی دو ماه پس از تقابل خامنه‌ای‌-احمدی‌نژاد٬ تلاش‌ها برای انکار «۲۴ میلیون» رایی که در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ با تقلب به حساب رئیس دولت دهم ریخته شد را آغاز کرده‌اند.
آن‌ها تلاش می‌کنند در این رویارویی٬ دولت احمدی‌نژاد را فاقد پایگاه مردمی معرفی کنند.
این دسته از محافظه‌کاران نگرانند تیم احمدی‌نژاد در آینده مسائلی درباره روحانیت٬ رهبری و حکومت روحانیون مطرح کند که به ضرر جمهوری اسلامی تمام شود.
۲۱ اردیبهشت ماه نیز روزنامه «جوان» نوشته بود تیم احمدی‌نژاد اعتقاد دارد که «پایگاه اجتماعی امت حزب‌الله حدود ۳ الی ۴ میلیون و پایگاه فتنه‌گران ۱۴ میلیون است» و براساس این اعتقاد به دنبال «ثبت تعارض با حاکمیت» است.

۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

ضد انقلاب معرفی کردن سید محمدخاتمی خسرانی برای نظام است


هفته نامه مثلث : ضد انقلاب معرفی کردن سید محمدخاتمی خسرانی برای نظام است

 - هفته نامه مثلث نوشت:
امیر محبیان عضو شورای مرکزی حزب نواندیشان اسلامی در پاسخ به این سوال که «برخی معتقدند فرقی میان فرقه سبز و اصلاح طلبان وجود ندارد و بر این اساس از آنجا که آن ها دیگر پایگاه اجتماعی ندارد پس جریان اصلاحات نیز دیگر از پایگاهی میان مردم برخوردار نیست» گفت: من به پایگاه اجتماعی اصلاحات و وزن آن به عنوان یک واقعیت اعتقاد دارم و آن را غیرقابل انکار می دانم ولی جنبش موسوم به سبز نمود سیاسی این پایگاه اجتماعی شد که به صورت نابالغ و کودکانه ظرفیت های خود را از دست داد.


وی در ادامه در مورد نقش رسانه های اصلاح طلب برای ورود اصلاح طلبان به عرصه قدرت گفت: رسانه های اصلاح طلبان معمولا حرفه ای تر از رسانه های اصولگرایان در تهییج نیروهایشان عمل کرده اند؛ باید منصفانه به این واقعیت اعتراف کنیم ولی رسانه ها وقتی فضای فعالیتی پدید نیاید چه تاثیری می توانند داشته باشند. هر چند حضور مجدد اصلاح طلبان به اصطلاح فلاسه امتناع ذاتی ندارد ولی امکان وقوع آن هم زیاد نیست.


محبیان راجع به بازگشت خاتمی به عرصه سیاست گفت: خاتمی رییس جمهور اسلامی ایران بوده است؛ او را ضد انقلاب معرفی کردن خسرانی برای نظام و سعادتی برای ضد انقلاب خواهد بود که کار درستی نیست.


وی ادامه داد: خاتمی و هر رییس جمهور دیگری پس از کنار رفتن باید ظرفیت شمرده شوند. به کارکردهای کارتر در آمریکای کنونی دقت کنید. من خاتمی را ظرفیتی می دانم که البته باید با او نوع روابط و شرایط تعامل در وضع کنونی را دقیقا تعریف کرد. بدانید هر دوستی که کنترل ناپذیر باشد دشمن او است و هر دشمنی که قابلیت کنترل داشته باشد، می تواند دوست شمرده شودو به رغم انتقاداتی که به بعضی از خطوط فکری خاتمی دارم فکر می کنم حذف او درست نبوده و باید با او محاسبه شده مواجه شد.


عضو موسس حزب نو اندیشان در پاسخ به این سوال «یعنی از دیدگاه شما آیا خاتمی می تواند یک بار دیگر رییس جمهور شود؟» گفت: در سیاست، غیرممکن غیرممکن است ولی امکان وقوع آن بسیار کم است.

لاهوتی:هدر دادن بیت المال با چه توجیهی؟


خبر آنلاین : مسکن  - واکنش پنج عضو کمیسیون عمران به وعده تازه رئیس جمهور
آذین بکتاش:رئیس جمهور وعده داده ۱۰۰۰  متر زمین به هر ایرانی داده میشود تا در آن باغ ویلا بسازد؛ صورت مسئله ساده است: با توجه به تعداد ۲۰ میلیون خانوار در ایران، و مساحت قابل سکونت کشور با فاکتور گرفتن کوه و دریا و کویر، با یک حساب سر انگشتی  میتوان به بعید بودن این وعده رسید. وعده جدید رئیس جمهور بیش از اینکه مثل وعده اشتغال سوال "چگونه" را در ذهن ایجادکند بیشتر این سوال را ایجاد میکند که "چرا"؟ چنین وعده ای مطرح شده؟!
اعضای کمیسیون عمران در گفت و گو با  خبر آنلاین در تحلیل وعده  رئیس جمهور آنرا با کلماتی از قبیل"خنده دار"، "تاسف بر انگیز" ،"بی پایه و اساس"،" غیر کارشناسانه" و" غیر عملی" توصیف کردند.
لاهوتی:هدر دادن بیت المال با چه توجیهی؟
نمایندگان مجلس نیز در مقابل این وعده موضع گرفته و آنرا غیر ممکن خواندند و رسانه ای کردن چنین بحثی را دور از صلاحدید قلمداد کردند.
مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون عمران با غیر کارشناسانه خواندن وعده رئیس جمهور گفت:" این که بخواهیم از محل منابع طبیعی کشور به افراد زمین بدهیم که ویلا بسازند غیر عملی است."
وی خاطر نشان کرد:" این موضوع اولا قابل اجرایی شدن نیست، ثانیا اگر هم قرار باشد اجرایی شود به معنی هدر دادن بیت المال و اموال دولت است."
این عضو کمیسیون عمران تصریح کرد:" از طرفی اینکه ما در کشور در حال اجرای پروژه های مسکن مهر هستیم به دلیل نیاز ما به مسکن است نه باغ ویلا!".وی تاکید کرد:" اصلا فرهنگ ساخت خانه ویلایی دیگر رواج ندارد که بخواهیم با چنین طرح هایی زمین هدر بدهیم."
لاهوتی گفت:" وقتی میتوانیم در ۲ کیلومتر ۲۰۰۰ خانواده را جا دهیم چرا باید این میزان زمین را به ۲۰۰ خانواده اختصاص دهیم؟ "
رحمانی:استقرار در ۲ میلیون هکتار زمین با کدام تاسیسات؟
  ابوالقاسم رحمانی مخبر کمیسیون عمران با اشره به جمعیت ایران گفت:" ما در ایران ۲۰ میلیون خانوار داریم که اگر این تعداد را بخواهیم در ۱۰۰۰ ضرب کنیم ، وعده رئیس جمهور به این معناست که ما ۲ میلیون هکتار زمین احتیاج داریم."
وی گفت:" منابع آب، جاده قابل دسترسی، و سایر تاسیسات مورد نیاز و امنیت این این ویلاها از کجا قرار است تامین شود؟!"
این عضو کمیسیون عمران خاطر نشان کرد:" از طرفی به دلیل عدم امنیت خانه های ویلایی گرایش مردم به سمت آپارتمان است.سوال دیگر این است:" امنیت این حجم ویلا باغ! چطور قرار است تامین شود؟"
اولیا: از شنیدن این خبر متاثر شدم
اولیا عضو دیگر کمیسیون عمران در خصوص این خبر گفت:" من از شنیدن چنین وعده ای متاثر و متعجب شدم.وی ادامه داد:" نمیدانم رئیس جمهور با چه منطق کارشناسی ای چنین بحثی را مطرح کرده است."
وی تصریح کرد:"همین الان هم شهرها و روستا های ما از لحاظ گسترش از درون با مشکل مواجه هستند و باغ شهر های موجود با مشکل بی آبی مواجه اند به طوریکه در معرض خشکی ونابودی هستند."
اولیا تصریح کرد:" در اولین فرصت از وزیر مسکن و شهر سازی سوال خواهیم کرد چون اگر قرار باشد این وعده تعهدی برای دولت ایجاد کند مجلس مخالفت خواهد کرد."
این عضو کمیسیون عمران افزود:" همین الان هم پروژه مسکن مهر بار مالی زیادی را بر کشور تحمیل کرده است و با حداقل سرعت پیش میرود و همین پروژه نیز از توان دولت خارج است چه برسد به این که طرح جدیدی تعریف شود."
بختیاری: رئیس جمهور اگر طرحی دارد با مجلس در میان بگذارد نه با رسانه ها
بختیاری عضو دیگر کمیسیون عمران نیز اظهار کرد:" به نظر من ارائه ۱۰۰۰ متر زمین به هر ایرانی به هیچ وجه شدنی نیست، باید دید تعریف رئیس جمهور از باغ شهر چیست."
وی خاطر نشان کرد:"ایجاد باغ شهر مشکلات خودش را دارد و اجرای چنین پروژه هایی به صورت موردی جواب نداده است."
این عضو کمیسیون عمران افزود:" همین الان هم شهرداری ها برای ارائه خدمات شهری به شهرهایی که از لحاظ طولی و عرضی در حال گسترش هستند مشکل دارند، و ارائه خدمات شهرداری به شهر هایی با چنین وسعت تقریبا غیر ممکن است."
وی گفت:" بهتر بود رئیس جمهور اگر طرحی دارد به به مجلس ارائه دهد که بررسی شود آیا شدنی هست یا خیر بعد رسانه ای شود."
بختیاری تصریح کرد:" باید معلوم شود منابع این طرح کجاست؟ نقش شهرداری در آن چیست؟
وی تاکید کرد:"باید این طرح اول با مجلس مطرح میشد که اصلا شدنی هست یا خیر. این وعده غیر کارشناسی و ضعیف است  و اجرایی شدن آن دور از منطق."
حجازی: این حرف در حد مانور خبری است
برخی دیگر از اعضای کمیسیون عمران این وعده را در حد یک مانور رسانه ای دانستند که هیچ جزییات قابل بحثی ندارد.حجازی عضو کمیسیون عمران گفت:" ما از جوانب این طرح هیچ اطلاعی نداریم و این وعده در حد یک خبر است."
وی با اشاره به مبهم و غیر جدی بودن این وعده گفت:" وقتی جوانب این حرف معلوم شد آن وقت میشود در مورد آن اظهار نظر کرد."

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است