۱۳۹۰ تیر ۲۳, پنجشنبه

بزرگترین ( نه) به حکومت




بزرگترین ( نه )  به حکومت


 وقتی بزرگان با اطمینان میگویند اگر تمام شرایط فراهم نشود  ما در انتخابات شرکت نمیکنیم  یعنی آنان هیچ داوطلبی را معرفی و یا تأیید نمیکنند  . این  رویکرد آنان چراغ سبزی است برای اجرای برنامه اصلی  بمنظور برهم زدن بازیهای انتخاباتی از طریق پروژه ای که بنام «مشارکت فعال ومعترضانه در انتخابات»  از سال 86 به اتفاق آراء به تصویب آنها رسیده  و در مورد آن بیانیه سخنرانی و مقاله ها ارائه کرده اند. برای اطلاع از سوابق کار در اینمورد  و درک پیام آنان حتماً این لینک++  را ببینید وتحریم انتخابات را به شکل بهینه آن و طبق برنامه انجام دهید.  آنان چون معذوریتهای خود را دارند به زبان استعاره به ما میگویند که نقش خود را آنچنان که شایسته است برای پیش برد برنامه فوق ایفا نمائید. این نقش براساس برنامه مذکور ذیلاً توضیح داده میشود. 

 اولاً به دوستانی که میگویند شرکت در انتخابات باعث مشروعیت بخشی به حکوت است یاد آور میشود که  این امر در مورد داوطلبان انتخاباتی صادق است ولی نه در مورد رأی دهندگان . شرکت چهل ملیونی در انتخابات88 چه مشروعیتی برای رژیم بدست آورد؟  نتیجه آن جز پر رنگ تر شدن بی اعتباری حکومت چه بود؟ . تحریم انتخابات تقریباً یک نوع بی عملی است ؛ این تنها میدان باقیمانده در غیاب احزاب و مطبوعات آزاد  را به دشمنان داخلی و خارجی وا گذار نکنیم. چون حکومت همیشه رأی دهندگان موظف و  وظیفه بگیر خود برای شرکت در انتخابات را دارد  در غیاب معترضین راحت تراین  نمایش انتخاباتی و القای مشروعیت خویش را بر گزار میکند.


ولی اگر با نوشتن کلمه نه و یاهر پیام اعتراضی دیگر روی برگه رأی خود؛ آن را باطل کنیم این نتایج بدست خواهندآمد
1.    مشروعیت حکومت بیش از پیش و علناً از بین میرود ( چیزی شبیه به رفراندم).
2.    به آنها که مجبور به داشتن مهر انتخابات در شناسنامه خود هستند راه بهتری میآموزیم تا به  ما بپیوندند.
3.    چون ساز و کار تقلب درانتخابات مجلس بدلیل تعدد داوطلبین در حوزه های سراسر کشور غیر از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری است و در هر حوزه با حضور مدعیان  باید نتیجه به روشنی اعلام و برای آنها تشریح شود با پر کردن صندوقها از رأی باطله  برنامه آنها را مصادره به مطلوب کرده و بازیشان را به هم میریزیم
4.    ماشین رد صلاحیت شورای نگهبان که در طول سی سال گذشته به طریق جناحی عمل میکرده برای همیشه از کار می افتد و خود بلا موضوع و ردّ صلاحیت میشود.
5.    حکومت مجبور به ثبت و شمارش این آرای باطله و شاید هم پیامها وگزارش نتیجه با حضور معتمدین ونمایندگانی از سوی دا وطلبین متخاصم در هر حوزه در سراسرکشوراست  و همه چشم به مندرجات و  نتیجۀ هر برگه رأی دارند.
6.     با سی- چهل ملیون رأی باطله چه افتضاحی بزرگی که برای حکومت بر پا نمیشود؟
7.    فروپاشی جبهۀ اقتدارگرایان از درون حتّی برای خواصّ بی بصیرت غیر قابل انکار میشود.
8.    انسجام جبهۀ سبز ومعترضین از هر طیف فزونی میگیرد و سبزهای جلبکی رنگ میبازند و زرد میشوند.
9.    به عنصر خارجی که در صدد لیبیائی کردن اوضاع کشور است میگوئیم ما هستیم فضولی ممنوع.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Berayeh NA goftan ehteyaaj be ray reekhtan neest. Adam shekat neshaan medahad, had-aghal be khodeh mardom ke cheghdr niroo darand. berayeh sherkat bayad berayeh BAllet sabteh naam kard, ber mabnayeh haman sabteh naam va tedaadeh aanha, anha ray taghalibi dorost mikinand va mirizand, ba sherkat nakardan taghalobeh annha sakht tar mishavad, va mardom ham bishtar ghodrat migirand. Rejim mikhahad be har bahaneh eei mardom payeh sandoogh berevand, mohem nist ke na begooyand....megar dafeh ghabl ke mardom hozoor anbooh dashtand aanha kareh khod ra nakardand, pass alan shekateh mardom che peyaami darad??? temameh ahzaabi ke mikhahand dar entekhaabaat sherkat konand, agar az jebheyeh mokhalef bashand, hanooz ham CLASSIC FEKR MIKONAND dar halli ke een rejim classic nist, va heech eetebari berayeh khaasteh mardom ghaael nist.

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است