۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

درمقایسه با دولت خاتمی احمدی نژاد کارنامه ننگینی دارد


                     کارنامه‌ دولت‌ها در حفظ ارزش پول ملی به روایت الف:

 در مقایسه با دولت خاتمی

 محمود احمدی‌نژاد کارنامه ننگینی دارد


سایت «الف» در یادداشتی دولت محمد خاتمی را موفق‌ترین دولت در حفظ ارزش پول ملی معرفی کرد و از کاهش ۵۰ درصدی ارزش ریال در دولت احمدی‌نژاد با عنوان «نقطه ننگینی» یاد کرد.
این سایت محافظه‌کار روز شنبه (هشتم بهمن) نوشته ارزش پول ملی «در دوره جنگ تحمیلی ۳۴۸ درصد٬ در دوران دولت هاشمی ۲۹۵ درصد و در دوران دولت خاتمی ۸۹ درصد کاهش داشته است.»
«الف» براساس آمار بانک مرکزی افزوده است: «سال ۱۳۶۰ هر دلار آمریکا در بازار آزاد تهران ۲۷ تومان٬ پایان جنگ ۱۲۱ تومان٬ پایان دوران سازندگی ۴۷۸ تومان و پایان دولت اصلاحات ۹۰۴ تومان بود.»

این سایت در ادامه گزارش خود کاهش ۵۰ برابری ارزش پول ملی در دولت احمدی‌نژاد را «نقطه تاریک و ننگینی» در کارنامه دولت اصول‌گرا و مورد حمایت علی خامنه‌ای دانسته است.
سایت «الف» روز گذشته نیز با انتشار یادداشتی از نمایندگان مجلس خواست به «عدم کفایت سیاسی» احمدی‌نژاد رای داده و رئیس دولت دهم را برکنار کنند.
این سایت هفتم بهمن ماه هم به همراه روزنامه کیهان نوشته بود احمدی‌نژاد با سکوت در برابر نابسامانی بازار سکه و ارز تلاش می‌کند رهبر جمهوری اسلامی را وادار به مذاکره با آمریکا کند.
وضعیت اقتصادی ایران در پی گسترش تحریم‌ها در ماه‌های اخیر به شدت بحرانی شده است.
محمود احمدی‌نژاد و رسانه‌های نزدیک به دولت نیز به طور تلویحی سپاه پاسداران را مسئول این نابسامانی‌ها معرفی می‌کنند.

 منبع ، دیگربان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است