۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

واگذاری کیف های انباشته از دلار




 واگذاری کیف های انباشته از دلار  

فارس: سخنگوی قوه قضاییه گفت: اصل واگذاری کیف‌های پول،‌ارز و یورو از طرف گروه منصور آریا به برخی افراد صحت دارد.
به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضایی عصر امروز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره این مطلب که شنیده شده گروه امیر منصور آریا در فساد مالی ۳ هزار میلیارد تومانی به برخی از افراد در قالب رشوه کیف‌هایی دادند که حامل دلار و ریال بوده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: پیش از این نیز بارها اعلام کرده بودیم که این گروه کیف‌های مخصوص حمل پول درست کرده بودند که به وسیله آن به افرادی که دلخواهشان است مقادیر زیادی پول و ارز داده بودند.
محسنی اژه‌ای گفت: بر اساس اسناد جدیدی که در یک ماهه اخیر از گروه امیر منصور آریا به دست آمده نه تنها این موضوع تأیید شده بلکه مقدار و کیفیت این پول‌ها و همچنین روش‌های جاسازی آن مشخص شده است.
وی گفت: البته اسامی افرادی هم که این کیف‌ها را دریافت کرده‌اند مشخص شده که در طول یکماه اخیر این افراد شناسایی شده و بیشتر آنها به اخذ کیف از این گروه اعتراف داشته‌اند.
آخر بهمن؛ زمان دادگاه پرونده فساد مالی
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت پرونده فساد مالی سه هزار میلیاردی گفت: پرونده هم اکنون در اختیار قاضی است و اگر قاضی به نقص بزرگی برنخورد تا پایان بهمن‌ماه دادگاه تشکیل می‌شود.
به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در بیست و پنجمین نشست خبری خود که بعداز ظهر دوشنبه برگزار شد در مورد آخرین وضعیت پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی گفت: خوب رسیدگی کردن بهتر از سریع رسیدگی کردن به این پرونده است.
ناظر پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی اظهار داشت: برای ۲۴ نفر از متهمان پرونده کیفرخواست صادر شد و از هفته گذشته تا کنون قاضی پرونده در حال مطالعه است. همچنین تا هفته آینده ۶ نفر دیگر به متهمان افزوده می شود. در این چهار هفته که اخباری منتشر نشده اموال بیشتری کشف و ضبط شده است.وی افزود: اموال غیر کارخانجات توسط کارشناسان کار کارشناسی شده و چندین نفر هم در مسئولیتهای مختلف دستگیر شدند. هر چند مسئولان رده بالایی نیستند ولی از مسئولان اجرایی بودند که اعتراف به دریافت رشوه های میلیونی و میلیاردی کردند.
محسنی اژه ای گفت: امیدواریم اگر مشکل خاصی رخ ندهد و قاضی به نقص بزرگی برنخورد اواخر بهمن ماه اولین جلسه دادگاه برگزار می شود.
وی افزود: مطمئن باشید دادگاه علنی برگزار می شود.
منبع  انقلاب اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است