۱۳۹۰ بهمن ۱۱, سه‌شنبه



نظر شما چیست؟

 آیا آقای خامنه ای فرصت 
این جمعه را  هم از دست میدهد



درتهران اعلام شد که نماز جمعه این هفته را علی خامنه ای می خواند. آیا او می آید به نماز جمعه، که از مشکلات  واقعی کشور بگوید؟ از آشفتگی حکومت بگوید؟ از کشتی درحال غرق نظام که سکانش دست ایشان است بگوید؟ درباره نقش فرزندش "مجتبی" که از "سیف الاسلام" فرزند قذافی در کنار پدرش تقلید می کند بگوید؟ می آید که بگوید می خواهم حرف ملت را از این پس گوش کنم؟ می آید که بگوید، می خواهم زندانیان را آزاد کرده و یک حکومت ملی تشکیل بدهم؟ می آید که بگوید از این پس می خواهم تصمیمات فردی نگیرم و در چارچوب یک شورا کار کنم؟ می آید که بگوید از گرانی کمرشکن، از سقوط ارزش پول ایران، از بیکاری، از نابوی تولید ملی و فساد و اختلاس و غارت حکومتی آگاه شده و ریشه آن را در نبود آزادی ها یافته و از این به بعد می خواهد به قبول آن تن بدهد؟ می آید که بگوید تاکنون به هرکس که در سپاه دلش خواسته درجه و مقام داده و هر آخوند و روحانی که تابع او بوده به نمایندگی در سپاه و ارگان های امنیتی فرستاده و حالا دیگر می خواهد در چارچوب یک قرار و مداری عمل کند؟ می آید که بگوید: من را امام خطاب نکنید! چاپلوسی مرا نکنید! لنگه جوراب کثیف و عرق کرده من را اگر به شما دادند و گفتند این تبرک، بزنید زیر دستشان و قبول نکنید! می آید که بگوید از تدارکی که برای انتخابات مجلس آینده شده راضی نیست و می خواهد آن را بهم زده و یک انتخاب نسبی و قابل قبول برگزار شود؟ می آید که بگوید دستور می دهد از این پس مجتبی در کارها دخالت نکند، زندانیان سیاسی آزاد شوند، احزابی که ممنوع شده اند بتدریج فعالیت خودشان را دوباره آغاز کنند؟ می آید که بگوید: بنده قصد سلطنت ندارم و زمان بازنشستگی ام رسیده و همراه با آیت الله جنتی و آیت الله  یزدی می خواهیم برویم برای دوران بازنشستگی و آقای رفسنجانی را هم با خودمان می بریم؟ می آید که بگوید دولت اشتباهات زیادی کرد که من بی جهت دفاع کردم. از این پس دولت تا پایان دوره اش باید تابع مجلسی باشد که نمایندگانش را شما انتخاب می کنید. بزودی شرایط جدید انتخابات هم اعلام می شود.
خامنه ای به نماز جمعه خواهد آمد و سخن هم خواهد گفت، اما از روز روشن تر است که او جسارت و شهامت بیان چنین سخنانی را ندارد و یکبار دیگر مشتی حرف های توخالی و ادعاهای پوچ را درباره پیشرفت و رضایت مردم و حمایت آنها از نظام و پیروزی اسلام و جمهوری اسلامی تحت رهبری خویش در منطقه تکرار خواهد کرد. و این که ملت جلوی تحریم ها ایستاده و از آن استقبال هم کرده و هیچکس جرات حمله به ایران را هم نخواهد داشت زیرا توی دهنش می زنیم.
او مرد میدان پذیرش و اعلام اشتباه نیست و راهی را که تاکنون رفته ادامه خواهد داد، زیرا بر این تصور است که بازگشت از این راه و قبول اشتباه یعنی برکناری از قدرت. نمی داند که اگر شانسی داشته باشد در قبول اشتباه و بازگشت از راه رفته و حتی قبول ابتکار هدایت این بازگشت است، نه پافشاری بر آن. تاریخ نشان داده که بندرت شخصیت هائی پیدا می شوند که اشتباه را بپذیرند. و آیت الله خمینی از جمله این شخصیت های نادر بود، زیرا می دانست مردم پشت او هستند. خامنه ای نیست زیرا یقین دارد مردم پشت او نیستند.

منبع پیک نت

 شما فکر میکنید او چه میخواهد بگوید ؟

شما بنویسید که او چه میخواهد بگوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است