۱۳۹۰ دی ۲۱, چهارشنبه

جایزه بزرگ - آتش بس در تمام جبهه ها برای عبور از انتخابات


جایزه بزرگ - آتش بس در تمام جبهه ها  برای عبور از انتخابات

احمدی نژاد از بعداز 9 ماه  با حضور مصلحی از وزارت اطلاعات بازدید و در آنجا سخنرانی کرد.
ایران از آمریکا بخاطر نجات ملوانانش از دست دزدان دریائی توسط تفنگداران نیروی دریایی آن کشور، سپاسگزاری نمود
وزیر دفاع امریکا گفت که ایران به ساختن بمب اتمی مشغول نشده است.
وزیر دفاع ایران هم گفت، ما نگفتیم تنگه هرمز را میبندیم.
خطیب نماز جمعه گفت تعداد دِ رأی دهندگان امسال را با انتخابات ریاست جمهوری 88 مقایسه نکنید.
شانتاژ خبری برخورد با تحریم کنندگان انتخابات که با همکاری ارگانهای متعدد حکومتی  برای تشویق خودیها به شرکت در انتخابات و یاد آوری به مخالفین که رأی ندهند،  صحنۀ انتخابات  را در بست در اختیار حکومت تدارک می بیند.
و بالاخره با رد صلاحیت خودیهای نفس کش دو جبهّ داخلی حکومت به توافق تقسیم غنائم در مجلس دست یافتند.
تحریم کنندگان ساده اندیش با خانه نشینی و سکونی که ایجاد میکنند شرایط  برگزاری انتخابات آرام و مشروعیت بخش را برای حکومت فراهم میکنند. دل بستن به  سلب مشروعیت نداشته از حکومت با تحریم انتخابات و یا ایجاد در گیریهای  خیابانی  و بی نتیجه  بودن آنها ، علاوه براهمیت ندادن به صدمات انسانی و خسارات دیگر ، از سر بی خردی و بها ندادن به تجربه  و حوادث یکی دو سال اخیر است.

روش کار شناسی شده و  صحیح  برای مبارزه در این برهۀ زمانی ،از سال 86 توسط اصلاح طلبان بر رسی و تأیید شده که شرکت ننمودن   احزاب و شخصیتهای جبهۀ دوم خرداد درانتخابات  (بمعنی عدم معرفی و یا تأیید داوطلب و نه بمعنی تحریم  )  جزئی از آن است . راهکاری که مورد موافقت کلی قرار گرفته  همانست که در جمله ( مردم میدانند با چنین انتخاباتی چگونه برخورد کنند )  به آن ارجاع داده شده و آن  حضور فعال و اعتراض قانونی بنحویست که حاکمیت در مقابل  این بن بست ، چاره و راه گریزی ندارد.  اگر شما توانستید از این بن بست  که در لینک زیر توضیح داده شده راه فراری برای حکومت پیدا کنید شاید بتوانید از رژیم جایزه‌ بخواهید  .
لینک



لطفاً  راهکار یا نظر خود را ذیلاً  هم بنویسد




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است