۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

فردای ما

.



زیر و بالای انتخابات
 از دیدگاه مردمرایی

*دموکراسی جز برای  طبقه و هیئت حاکمه  که قائم مقام  و وارثان  دیکتاتور ها هستند هر گز و در هیچ کجا  بدنیا نیامده است.

*انتخابات مادۀ اصلی و عامل فساد در دموکراسی است چون بجای  نخبگان و فرهیختگان ،  سیاست گران و قدرت محوران را بر مردم حاکم میکند.

* انقلاب آبستن دموکراسی است، رفراندم  دموکراسی را بدنیا میاورد تا با آزادی رشد کند، و انتخابات دموکراسی و آزادی را  باهم به بند میکشد و نابود میکند.

*سرمایه داری رانت خوار تالی فاسد حکومتهای  دموکراتیک و دموکراسیها است که  با رنگ و لعابِ باورها و ایدئولوژیهای مختلف و حتی متضاد بوجود می آیند.

* انتخابات،   مانند کرم دموکراسی و از خود دموکراسی است.

*حکومتها  انتخابات را مانند بردیای غاصب بجای دموکراسی بر تخت مینشانند و بنام آن استبداد میرانند.

*رفراندم میتواند( یک موافقت  اصولی) معنی کامل قولو .... تفلحوا  ، گفتن نه به مثلت زر و زور وتزویر، ، نفی یک حاکمیت و آغاز رهایی  باشد.  ولی نمیتواند بطور موضوعی،  به نا دیده ها و مجهولات مانند رژیم آینده  و قانون اساسی  رأی دهد واگر چنین کرده باشد انواع اختیارات حقوقی  را برای اصلاح و یا لغو تصمیم ، با خود حمل میکند.

*هر انتخاباتی را میتوان با ریختن رأی باطله (و نه رأی سفید)  به صندوقهای رأی به رفراندم تبدیل کرد این امری کاملاً حقوقی است و در تمام موقعیت های داخلی  و بیت المللی میتوان  بدان عمل نمود.

·        مردمرایی نوع برتر ی از  دمکراسی است که در آن،  طبقه یا هیئت حاکمه، حزب سیاسی ،  انتخابات  و انتصاب توسط فرد وجود ندارند و با آنارشیسم نیز کاملاً در تضاد است.

·        برای مطالعه خلاصه ای از طرح مردمرایی به ( این لینک )  مراجعه و بفرمایید  که نظر شما در مورد  اجرایی بودن  آن چیست؟

  


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است