۱۳۹۰ آذر ۲۷, یکشنبه

اعترافات اقتدار گرایان


 "تطهیر با نجاست" اعتراف اقتدار گرایان به سر در گمی خود

 پایگاه خبری  اقتدار گرایان بنام     تریبون مستضعفین    برای بازار گرمی در انتخابات پیش رو  اعلام کرد مقام‌های جمهوری اسلامی در مواجهه با جنبش سبز تلاش کردند با روش‌های «غیر اسلامی» مسئله اعتراض‌ها را با «نجاست» پاک کنند.
این سایت محافظه‌کار روز شنبه (۲۶ آذر) با انتشار یادداشتی به بررسی هفت اشتباه بزرگ جمهوری اسلامی در برخورد با اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات سال ۱۳۸۸ پرداخته است.
 سایت مذکور نخستین اشتباه در مواجهه با جنبش سبز را «جدا نکردن تفکرات مختلف» اعضای این جنبش دانسته است.
این سایت که از جنبش سبز با عنوان «فتنه» یاد کرده است٬ نوشته در این «فتنه» افراد مذهبی٬ غیر مذهبی و حتی ضد مذهب هم وجود دارند.
تریبون «مستضعفین» دومین اشتباه مقام‌های جمهوری اسلامی در این خصوص را «در نظر نگرفتن اصل جذب حداکثری» اعلام کرده است.
به نوشته این سایت «باید پذیرفت که برخی از حامیان این جریان، خواسته‌های بحق هم داشتند که چه بسا با تأمین خواسته‌های بحقشان راضی می‌شدند
«بی‌توجهی به پیش‌فرض‌ها در مواجهه‌ فکری»٬ «لوث کردن تعابیر مهم» و «مواجهه‌ سطحی با مشکلات عمیق» سومین٬ چهارمین و پنجمین اشتباه جمهوری اسلامی در مواجهه با جنبش سبز به روایت این سایت محافظه‌کار است.
«تریبون مستصعفین» در ادامه یادداشت خود به طور تلویحی نوشته مقام‌های جمهوری اسلامی با روش‌های «غیر اسلامی» با جنبش سبز مواجه شده و تلاش کردند صورت مسئله را با «نجاست تطهیر» کنند.
این سایت هفتمین اشتباه مقام‌های جمهوری اسلامی در رویارویی با جنبش سبز را «برخوردهای قهری نادرست» عنوان کرده است.
در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که منجر به دستگیری‌ ده‌ها تن و کشته شدن دست‌کم ۳۲ تن شد٬ نیرو‌های نظامی برخورد‌های خشونت‌باری با معترضان داشتند.
با گذشت بیش از دو سال از آغاز این اعتراض‌ها٬ میرحسین موسوی و مهدی کروبی از رهبران جنبش سبز در حصر به‌سر می‌برند و ده‌ها تن از فعالان سیاسی٬ مدنی و رسانه‌ای در این ارتباط بازداشت و زندانی شده‌اند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است