۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

بی‌اعتنایی دانشگاهیان به انتخابات ۱۲ اسفند


بی‌اعتنایی دانشگاهیان به انتخابات ۱۲ اسفند


نشست‌ها و مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بی‌اعتنایی دانشجویان در دانشگاه‌ها مواجه شده است.
گزارش‌های تصویری منتشر شده خبرگزاری‌ها از مناظره‌ها و نشست‌های انتخاباتی نامزد‌ها و جریان‌های محافظه‌کار نشان می‌دهد که دانشجویان و دانشگاهیان از این نشست‌ها استقبال نکرده‌اند.
از دانشگاهیان به عنوان یکی از گروه‌های مرجع در جامعه‌ یاد می‌شود که میزان مشارکت و استقبال آنها از مسائلی همچون انتخابات٬ در شکل‌دهی رفتار و تصمیم مردم تاثیر قابل توجهی دارد.
خبرگزاری فارس روز گذشته (یک‌شنبه ۳۰ بهمن) گزارشی تصویری از میزگرد انتخاباتی علیرضا زاکانی و قاسم روانبخش دو نامزد محافظه‌‌کار در دانشگاه «امام صادق» منتشر کرده که استقبال اندکی از آن شده است.
گزارش تصویری روز دوشنبه (اول اسفند) خبرگزاری مهر از مناظره‌های انتخاباتی برگزار شده در دنشگاه‌‌های «علم و صنعت» و دانشکده علوم «دانشگاه تهران» نیز نشان می‌دهد که دانشجویان این دانشگاه‌ها نیز از این مراسم‌ها استقبال نکرده‌اند.
همایش «جبهه پایداری» نیز که روز دوشنبه در دانشکده حقوق دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده بود با استقبال سرد دانشجویان مواجه شد.
دانشجویان و دانشگاهیان از دیگر نشست اعضای این جریان محافظه‌کار که روز یک‌شنبه در دانشگاه «تربیت مدرس» برگزار شد نیز استقبال نکرده‌اند.
دیگر نشست‌های خبری و مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌ها و جریان‌های محافظه‌کار در خارج از دانشگاه‌ها نیز نشان می‌دهد این برنامه‌ها بدون استقبال مردمی برگزار شده است.
این گزارش‌های تصویری در شرایطی منتشر می‌شود که فرماندهان سپاه مدعی هستند در نهمین دوره انتخابات مجلس که قرار است ۱۲ اسفند برگزار شود٬ بیش از ۶۰ درصد مردم شرکت خواهند کرد.
Printer-friendly version
برچسب ها:

کاربر مهمان در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۰ :
تعجب می کنم. دیگر آوردن 200
تعجب می کنم. دیگر آوردن 200 دانشجو یا حداقل دانشجو نما برای آقایان به سالن که کاری ندارد. به خصوص از نوع بالارونده از دیوار سفارتش را که زیاد دارند! احتمالا هماهنگی ها درست انجام نشده انشااله در روزهای آینده جبران می شود حاج آفا!

فراز در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۰ :
کسی که در این نشستها شرکت
کسی که در این نشستها شرکت کند، مخش تاب دارد و باید برود صافکاری.

کورش در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۰ :
اعتماد به نفس در حد احمدی
اعتماد به نفس در حد احمدی نژاده. مطمئن باشید این چهار نفر هم نبودند اینها می آمدند

اکبر در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۰ :
اتفاقا رژیم در سطح رسانه های
اتفاقا رژیم در سطح رسانه های محدود و خاص که مراجعه کننده های سیاسی دارد سعی می کند انتخابات را بی رونق نشان دهد و با این کار اولا غیاب اصلاح طلبان را عامل آن نشان دهد تا در ذهنیت عموم وجهه مردمی انها را بالا ببرد و دوما میخواهد تلویحی صحت انتخابات ریاست جمهوری را زیر سوال ببرد تا از پر و بال گرفتن جریان انحرافی جلوگیری کند.
رژیم با قدرت و شتاب در حال شکل دهی به یک جریان اصلاح طلبی برای تشکیل خط عقب نشینی است. و این جریانات و نامه نگاریها و اه و ناله ها برای چنین منظوریست. مهدی خزعلی و نوریزاد و علایی و ... در همین راستا اقدام می کنند.
البته در رسانه های خیلی عمومی این پروژه اغاز نشده و صدا و سیما تقریبا خط سابق را دنبال میکند

منبع دیگربان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است