۱۳۹۰ تیر ۲۷, دوشنبه

باتحریم انتخابات عرصۀ سیاسی قبضه میشود


 با تحریم انتخابات عرصۀ سیاسی کشور تصرف میشود

«اگر تمام شرایط فراهم نشود  ما بطور قطع در انتخابات شرکت نمیکنیم»  این جدی ترین موضعی است که  بزرگان جبهۀ اعتراض تا کنون با اطمینان اتخاذ و اعلام کرده اند .  براین اساس؛ جنش سبز ، اصلاح طلبان و سایر معترضین به حکومت امنیتی نظامی؛ هیچ داوطلبی را برای شرکت در انتخابات مجلس معرفی و یا تأیید نمیکنند. این  رویکرد چراغ سبزی است برای اجرای راهکار اصلی؛ بمنظور برهم زدن بازیهای سی ساله انتخاباتی حکومت. یعنی پروژه ای بنام «مشارکت فعال ومعترضانه در انتخابات»  و پر کردن صندوقها از رأی باطله که از سال 86 به اتفاق آراء به تصویب احزاب صلاح طلب رسیده است .  در مورد این رویکرد به  بیانیه احزاب یاد شده و مقاله‌های مرتبط در سایت امروز و در این ( لینک++ ) مراجعه فرمائید .تحریم انتخابات در صورتی مفید و کار آمد خواهد بود که طبق برنامه از پیش تعیین شده احزاب و شخصیتهای مذکور در لینک فوق انجام گیرد.  رهبرانی که اینک در چنبرۀ قضائی امنیتی نظام گرفتارند  محدودیتها و معذوریتهای خود را دارند به همین دلیل ما باید با توجه به سیاق وسابقه کار وظیفه خود را آنچنان که شایسته است برای پیش برد برنامه از پیش تعیین شده بطور هماهنگ ایفا نمائیم. این نقش براساس برنامه مذکور و لینک فوق ؛ ذیلاً توضیح داده میشود. 

 مقدّمتاً به دوستانی که فکر میکنند شرکت در انتخابات باعث مشروعیت بخشی به حکومت است یاد آور میشود که  این امر بطور قطع و تنها در مورد تمام احزاب و داوطلبان انتخاباتی صادق است ولی نه درمورد رأی دهندگان! میپرسید چرا؟. شرکت چهل ملیونی مردم در انتخابات88 چه مشروعیتی برای رژیم بدست آورد؟  نتیجه آن مشارکت عمومی جز افشای بیش از پیش  و بی اعتباری حکومت و اوج گرفتن جنبش سبز در جهان چه بود؟. جز اینکه حکومت چهرۀ واقعی خود را به جهانیان نشان داد و به قیمت ریزش نیروهایش باطن خود را ظاهر ساخت چه نتیجه گرفت.
 تحریم انتخابات به شکل ساده وخانه نشینی آن یک نوع بی عملی است که میتواند طبق برنامه به تحریم بهینه یعنی (مشارکت معترضانه) یا جنبش رأی اعتراضی و ابطال انتخابات تبدیل شود . با این شیوه اتحاد ملّی وفراگیر جنبش سبز صدای خود را این بار رساتر به اطلاع جهانیان میرساند. به هوش باشیم که در غیاب فعالیت علنی احزاب و مطبوعات آزاد این تنها میدان باقیمانده برای اعتراضات را با شعارهای تک بُعدی ؛ به دشمنان داخلی و خارجی وا گذار نکنیم. حکومت همیشه رأی دهندگان مجبور!  و  جیره بگیر خود برای شرکت در انتخابات را دارد و در غیاب اعتراض مؤثر و کارساز ، نمایش انتخاباتی خود و تقلب و القای مشروعیت خویش را راحت تر بر گزار میکند. مواظب باشیم تا کلاه تحریم و بی عملی که آرزوی حاکمیّت است بسرمان نرود.


اگر با شرکت معترضانه در انتخابات و نوشتن کلمه نه و یا هر پیام اعتراضی دیگر روی برگه رأی خود؛ آن را با محکم کاری ! باطل کنیم؛ با پر کردن صندوقها از رأی باطله؛  برنامه حکومت را مصادره به مطلوب کرده و برنامه اش را به هم میریزیم . چون ساز و کار تقلب درانتخابات مجالس و یا شوراها بدلیل تعدد داوطلبین رقیب در حوزه های سراسر کشور غیر از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری است و در هر حوزه با حضور مدعیان رقیب  باید نتیجه به روشنی اعلام و برای آنها تشریح شود؛ با اجرای برنامه مشارکت معترضانه نتایج زیر بدست خواهندآمد:

1.     مشروعیت حکومت بیش از پیش ،علناً و شاید هم رسماً زایل میشود ( چیزی شبیه به رفراندم).
2.     برای آنها که در مراجعه به ادارات و ارگانهای حکومتی مجبور! به داشتن مهر انتخابات در شناسنامه خود هستند راه را هموار میکنیم تا از طریق مشارکت اعراضی به  ما بپیوندند.
3.         ماشین رد صلاحیت شورای نگهبان  که در طول سی سال گذشته به طریق جناحی عمل میکرده برای همیشه از کار میافتد و اعضای شورای نگهبان دسته جمعی  از سوی شما ردّ صلاحیت و از ین ببعد بلا موضوع  میشوند.
4.         با سی- چهل ملیون رأی باطله (60 تا 80 درصد آرا)  و پیامهای خاص بزرگترین افتضاح سیاسی و کاملاً بی سابقه گریبانگیر حاکمیّت میشود.
    
5.         چون مجریان و ناظران مجبور به ثبت و شمارش آرای باطله و شاید هم پیامها با حضور معتمدین ونمایندگانی از سوی  داوطلبین وگزارش نتیجه در سراسرکشورهستند   و همه چشم به مندرجات و  نتیجۀ هر برگه رأی دارند؛ حکومت میشود حکومت آویزان.  

6.     ریختن جام زهر به کام حاکمیّت و فرو وپاشی جبهۀ اقتدارگرایان از درون حتّی برای خواصّ با بصیرت! غیر قابل انکار میشود.
7.         انسجام جبهۀ سبز ومعترضین، از هر طیف فزونی میگیرد و ضمن کاهش هزینه ها؛ سبزهای خاکستری! ، رنگ می بازند و سیاه میشوند.
8.       به عنصر خارجی و مهره هائی که  در صدد لیبیائی کردن اوضاع کشور هستند میگوئیم ما همه با همستیم دخالت در امور ایران و فضولی ممنوع.
9.      و دست آخر نیروی کمکی بالقوّه و بسیارمؤثر داخلی برای اینکار در راه است که شما میتوانید در  پاسخها و اظهار نظرهای خود آنرا حدس بزنید

 از قدیم گفته اند که به فراعنه: بگوئید نه تا رستگار شوید
 این همه فقط با یک رأی باطله !  یعنی سیاست اتّحاد سبز.

 این مطلب قبلاً پست شده ولی به ناگهان از لیست حذف شده بود در این مورد پیگیری خواهد شد.امیدواریم کار اجنه نباشد
 دوستان به هر طریق که میتوانید در معرفی بیشتر این روش به جامعه  از جمله با تکرار این لینک از طریق سایت  و یا بلاگ خود همیاری نمایند



۲ نظر:

a green spot گفت...

این پست رو کی گذاشته؟ وزارت اطلاعات؟؟؟
بچه گل میزنین؟ کسی که نمیبینه روی برگه ها چی نوشته شده ولی همه صف های رای رو میبینن
همه بریزن که صف ها طولانی بشه که تو تلویزیون نشون داده بشه و رژیم دوباره بگه انتخابات پر شور؟؟؟؟
مگه رژیم تعداد رای های باطله و نه رو اعلام میکنه؟

روح سبز گفت...

به نظر من اين يك مقاله اصلاح طلب نما و جنبش سبز نماي اصولگراها مي باشد كه سعي در تشريك اصلاح طلب ها در انتخابات مجلس ميباشد براي مشروع نمايي حكومت فعلي و پوشش بر ظلم هايي كه به مردم رفته و ميرود!!
به ضرس قاطع اعلام ميكنم كه ديگر فريب جريان هاي اصولگرا و حامي و همسوي اين حكومت جنايتكار را نميخورم و با تحريم كاملا فعال انتخابات، حكومت نامردمي و ناعادل و جنايتكار جمهوري به اصلاح اسلامي را رسوا خواهم كرد!!!

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است