۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

چند نکته و...

چند نکته و در خواست در مورد کتاب "مردمرایی"

1
- لینکهای مورد اشاره در پانویسهای کتاب در فهرست فوق آماده دسترسی میباشند.

2- پستهای قبلی از وبلاگ مردمرای حذف شده و از این ببعد تنها دیدگاهها ومطالب مرتبط با کتاب در آن گزارش خواهند شد.


3- منابعی از رویدادها که در زمان چاپ کتاب، در اینترنت سانسور شده بودند در متن پانویس توضیح داده شدهاند و در صورت برقرار شدن دسترسی مجدد به سایت آنها، در صفحۀ پانویسها اضافه خواهند شد.

4- شواهد و قرائن بسیاری مبنی بر اجرائی بودن راهکارهای سیاسی- اجتماعی این نوشته که مجموعاً برای استقرار قانونگرایی و نهادینه کردن آن برای همیشه است، از سوی مجامع و شخصیتهای آزادیخواه ابراز شده که در خلال مطالعه بنظرتان خواهند رسید. در صورت موافقت با آنها لطفاً همیاری و همدلی خود در جهت تکامل و نشر آنها را از ما دریغ ننموده؛ از تجربیّات و نوشته های خود ما را هم مطّلع فرمائید. از نظرات و انتقادات شما در هر زمینه صمیمانه استقبال میکنیم.

5- چون امکان چاپ این مختصر در ایران فراهم نشد لذا انتشار آن بعنوان وظیفه و یک تعهد از طریق نشر مانا در کشور کانادا انجام میگیرد.



- تماس با ما
MANA CO.
PO BOX 40064
RPO MARLEE
TORONTO; ON
M6B 4K4
CANADA
manacompany1@gmail.com

**

The English version of the book titled

"Democracy - The Next Phase"


will be published in the future. We will be honored to have your points of view on this issue.







nashremana@gmail.com
cyyaad@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

در دموکراسی، پیش فرضهایی مانند لزوم، احزاب سیاسی ،انتخابات و سازه هایی،که بدلیل قدرت زا بودن به زورمحوران امکان میدهد تا مصالح ملت و کشور خود را فدای منافع خود بنمایند با اهداف دموکراسی در تضاد هستند. توضیح این تابوها و راه برون رفت از بن بستهای موجود در دستور کار این وبلاگ است